Nouă ne place comunicarea directă, fără ocolișuri, de aceea cu noi se lucrează atât de simplu. La Casa de Traduceri nu veți întâlni niște oameni de afaceri scorțoși, ci niște lingvisti deschiși și pasionați. Haideți să cunoaștem o parte din ei.

Dacă îți plac locuitorii Casei de Traduceri, poate ai vrea să te muți și tu aici! Avem câteva camere libere:

Asistent departament project management
Dacă multitasking e primul lucru la care te gândești dacă te roagă cineva să te descrii, la noi avem locul potrivit pentru tine.
Ca asistent de department project management, vei primi sarcini diverse de la colegii noștri project manageri. Vei introduce și vei actualiza date privind clienții, cotațiile, comenzile, comenzile pentru resurse și alte informații relevante în software-ul ERP utilizat de noi. Vei pregăti documentele sursă în vederea traducerii (scanare, OCR primar, optimizare fișiere sursă în diferite formaturi – Word, Excel, etc.). Vei face mentenanță de memorii, de baze de date terminologice, de liste de resurse, de ghiduri stilistice. Vei pregăti documentele traduse pentru print/autorizare/legalizare.
Pentru asta, ar trebui să ai aptitudini tehnice de lucru cu aplicații software, gândire logică informatică și un nivel suficient de înțelegere a funcționării sistemelor informatice, să știi limba engleză la nivel avansat și să nu te sperie stresul și suprapunerea mai multor sarcini.
Atunci trimite-ne CV-ul tău pe adresa career@casadetraduceri.ro.

Office ninja
Noi am denumit acest job „Office Ninja”, pentru că „Office Manager” e prea corporatist.
Acest cineva ar trebui să facă lucrurile pe care le fac în general oamenii care sunt „Office Manager” la o companie mică cu vreo 25 de angajați și în plus să țină la glume și să se potrivească în peisaj.
Dacă ai vrea să lucrezi zi de zi cu noi, să ne suporți glumele și fițele, să ne faci viața mai ușoară și să ne mai tragi de mânecă din când în când, și crezi că te-ai descurca foarte bine cu activitatea de recepție (vizitatori, corespondență, curieri, telefon), facturare/încasare și organizarea administrativă a sediului (aprovizionare, furnizori), impresionează-ne cu scrisoarea ta de motivație și ne vedem la interviu.
Atunci trimite-ne CV-ul tău pe adresa career@casadetraduceri.ro.

Traducător
Nimic mai greu decât să reușești să păstrezi lucrurile simple. Iată de ce avem nevoie de ajutorul tău. Suntem mereu în căutare de lingviști care să facă lucrurile din ce în ce mai simple.
Îți place să scrii, te delectezi gândind, găsești satisfacție în a descifra texte greoaie? Crezi că o traducere poate fi neașteptată și inventivă? Răspunzi provocării de a-ți surprinde plăcut cititorul? Crezi că ai o responsabilitate față de cititorul traducerii?
Atunci trimite-ne CV-ul tău pe adresa career@casadetraduceri.ro.

Project manager
Îți place să vezi cum alegerile tale influențează rezultatul pe care îl vei obține, în fiecare clipă? Vrei să fii cel care decide cât, cum, când, dar mai ales cine?
Avem nevoie de ajutorul tău. Ar trebui să centralizezi cerințele clientului și materialele de referință, să creezi și să coordonezi echipa de proiect, să stabilești termenele intermediare și să urmărești toate fazele proiectului de traducere. Ar trebui să strângi materialele traduse de la traducători, să verifici că respectă cerințele și să le predai la client. Ai fi răspunzător de respectarea politicii noastre de calitate, a termenelor de predare și a cerințelor specifice pentru fiecare lucrare. Și cu toate astea, ar trebui să reușești să păstrezi lucrurile simple.
Crezi că te-ai descurca?
Atunci trimite CV-ul tău pe adresa career@casadetraduceri.ro.